27 septembra 2007

O hladani krasneho obrazu

Rada by som sa dozvedela, ci nas vcerajsi navstevnik, ktory sa na blog 3 sestry dostal cez Google search vyhladavanim vyrazu:


na nasom blogu nasiel to, co hladal. Nerobim si iluzie, odpoved je asi NIE! Ved aj vy sa sami seba pytate, co tu robite, vsak?

A co to vlastne vcerajsi Sherlock hladal? Co je to "krasny obraz"? Usmievam sa nad pomyslenim na to, ze niekto takto hlada na internete. Paci sa mi to, naozaj, ale zaroven som zmatena. Je to predsa tak subjektivne! "Najdem vlastny vkus na nete?", "Necham sa ovplyvnit vkusom a odporucaniami inych?"

Pripomina mi to marketingovu outdoor kampan banky HSBC uz niekolko mesiacov rozbehnutu na najvacsich svetoch letiskach, ktora je zalozena prave na subjektivite. Ukazka toho, ako rozdielne vnimame svet okolo nas:

PS. Viac protikladov z kampane HSBC najdete na adrese http://yourpointofview.com/hsbcads_airport.aspx , chodte sa na nu pozriet, naozaj stoji za to.

Žiadne komentáre: